4 Nisan 2010 Pazar

Hüseyin Çağlayan Sonbahar-Kış 2010 Mirage!


Bu sezon XXL ceketleri bolca kullanmış Hüseyin Çağlayan. İncecik mankenlerin üzerindeki bu kalın ve büyük ceketler hayli ilginç bir tezat oluşturmuş. Daha maskülen bir çizgi var bu tasarımlarda.

Her zamanki gibi yapacağını yapıp, normalin bir hayli dışında gezinmiş yine Çağlayan. Tüm vücudu saran ve yakası bir mum alevi gibi başı saran bu tasarımı çok ilgi çekici.

Yine erkeksi botlar ve pantolon kesimleri öne çıkıyor bu tasarımda. Biraz da binici tarzını hatırlatıyor.
Bu kırmızılı pembeli örgü modelleri ise gerçekten şaşırtıcı. Nitekim insan genellikle gri ağırlıklı koleksiyonda birden bunlarla karşılaşınca afallıyor.  
İşte benim koleksiyondaki favori parçam! Geçen sezonda olduğu gibi şapkalardan vazgeçmemiş Hüseyin Çağlayan. Hem şapka, hem yaka, hem de büyük ceket inanılmaz sofistike duruyor. Maskülen bir duruşla, bir cadınınkine benzer deri şapka ve yakanın birlikte kullanılmış olması çok hoşuma gitti.
Safari havası esmiş burda da. Hem pelerin hem de dürbün bunu destekler nitelikte. Boyu uzun olanlar için her zaman güzel bir seçenek bence pelerin.
Bu son dört tasarım, Hüseyin Çağlayan'ın sofistike yönüne denk düşüyor. Her zamanki gibi pantalon üst tasarımların kesimlerinde kalite göz dolduruyor. Bu sezon da meşhur kemerlerinden vazgeçmemiş Çağlayan. İyi ki de geçmemiş, çünkü siyah elbiseleri beyaz kemerlerle ve başı örten yakalarıyla çok şık.

* Nasıl yapıyor bilmiyorum ama Hüseyin Çağlayan hem çizgisini korumayı başarıp, hem de her sezon hem alışılmışın dışı hem de sofistike tasarımları harmanlamayı başarıyor. Sonbahar-Kış koleksiyonu da bunun kanıtı niteliğinde. Size koleksiyonun kısa bir özetini sunuyorum. Ama aslında her parça tek tek dikkate değer.
Hüseyin Çağlayan her zamanki gibi muhteşem.
** Bir de şunu eklemek lazım, Vogue Türkiye özellikle altını çizmiş: Bu koleksiyon New York'tan Los Angeles'a adım adım bir yolculuğu simgeliyormuş. Bu nedenle koleksiyon New York'la özdeşleştirilen erkeksilikle başlayıp; yani koleksiyondaki erkeksi ceketlerden, maskülen kesimli pantalonlardan bahsediyorum, adım adım kadınsı gece giysilerine, feminen ceket pantalonlara; yani Los Angeles'a doğru yol alıyormuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder