16 Nisan 2010 Cuma

Bihter'in 69. bölümde giydiği Özgür Masur imzalı beyaz elbise

Aşk-ı Memnu dizisi zaten artık konusundan çok giysileri için izlenen bir dizi haline geldi. Dün akşam yayınlanan bölümünde Bihter bu beyaz elbiseyle göz doldururken, farkettim ki Özgür Masur yine duruma el atmış. Masur'un kataloğunda aynı elbisenin kırmızı var. Bence Bihter'in giydiği beyaz versiyonu daha başarılı. Elbisenin en büyük kozu, kalın örgü askısı. Boyu kısa olduğu için ince ve biçimli bacaklar gerekli iyi taşıyabilmek için.  Beren Saat harika taşımış elbiseyi.

6 yorum:

  1. ben asıl firdevs hanımın elbisesine bittim. o kimin tasarı mı?

    YanıtlaSil
  2. arkadaşlar susun allah aşkına yaaa
    bitterin giymiş olduğu o elbisenin güzelliği nedir öyle inanamdım gerçekten
    ellerine sağlık özgür masurun dünki bölümün en güzel sahnesiydi o sahne ve sahneye de çok yakışmıştı

    YanıtlaSil
  3. Firdevs Hanım'ın elbisesini ben de çok beğendim. Özellikle yakası harikaydı. Zaten dizi boyunca inanılmaz kendine güvenli ve gösterişli tasarımları tercih etti. Ama onun tasarımcısı Türk bir tasarımcı değil. Bu bölüm için Escada, Ralph Lauren ve Etcetura giydirmiş Firdevs Hanımı.
    Bihter'in elbisesi gerçekten sahneyle beraber inanılmaz etkileyici duruyordu. Katılıyorum. Umarım Özgür Masur, Bihter için tasarlamaya devam eder.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. bihterin beyaz elbisesi nerelerde satılıyor arkdşlr bilgisi olan var mı .. nolur yardım edin .

    YanıtlaSil
  6. ELBİSENİN BENZERİ OXXO DA VAR

    YanıtlaSil