7 Haziran 2010 Pazartesi

Deniz Marşan Neler Giyiyor?


Vogue, "Bugün ne giydim?" köşesinde bu ay Deniz Marşan'ı ağırlıyor. Aslında Deniz Marşan'ın adını hem private shopping, hem de Aşk-ı Memnu'nun stilisti olarak duyduktan sonra giyim tarzını epey merak etmiştim. Birçok kişi merak etmiş olmalı ki, Vogue onu konuk etmiş. Dikkat ederseniz Deniz Marşan'ın her günkü kombinasyonunda Türk tasarımcıya ait bir parça mutlaka oluyor. Hatta en öne çıkan parçaları Türk tasarımcılarından tercih ediyor diyebiliriz. Aşk-ı Memnu'da Bihter'in bu tasarımcılardan giyinmesinin önemli bir sebebi de kendisi için de bu markaları tercih ediyor olması sanırım Marşan'ın.

O yüzden günü günene Deniz Marşan ne giymiş, bir göz atmakta fayda var.
Genel olarak modayla uğraşan birçok insan gibi deneysel bir tarzı var. Neyin moda olduğunu çok iyi biliyor ve onu kombinlerine mutlaka katıyor. Topuklu ayakkabılardan vazgeçmese de genel olarak rahat bir tarzı var.

Ben 5 gün arasından en beğendim kombinasyonu paylaşıyorum. Renkler yaza uygun, insanın içini açıyor. Seçimleri şehirli ve tarz kadını yansıtıyor. Tişört, Günseli Türkay'a ait!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder