31 Mayıs 2010 Pazartesi

VOGUE Haziran Sayısındayım!


Vogue Türkiye, 4. sayısında benim yorumuma da yer vermiş ne mutlu ki. Yazdığımı sizinle de paylaşıyorum. İşte Vogue'un bu ay 40. sayfasında yazdıklarım:

"3. sayınızı da önceki 2 sayıya olduğu gibi günlerimi vakfederek okudum. Artık değerlendirmek için 3 sayı elimde olunca da genel bir fikir sahibi oldum. En çok takdir ettiğim şeylerden bir tanesi, kapağa satmak amacıyla ünlü bir ismi koymak ya da dergiyle beraber birşeyler hediye etmek şöyle dursun, sadece Vogue ismiyle ve onun temsil ettiği kaliteli çizgide dimdik durmanız. Vogue Türkiye'ye de bu yakışırdı.
Bir de bu denli kurumsallaşmış bir ismin altında dahi olsa esneklik payı bırakmanız; yani her sayı sonrası feedback'ler almaya özen göstermeniz ve Türkiye'ye tepeden inme bir moda anlayışı empoze etmek yerine Türkiye'den moda dünyasına bir şeyler katmayı amaçlamanız. Vogue Türkiye'nin sahip olması gereken önemli misyonlarından biri olarak, her ne kadar çok fazla olmasa da, Türk tasarımcılara yer vermeniz bu anlayışın en önemli göstergelerinden. Türk tasarımcılarla ilgili daha geniş içeriği hasretle bekliyorum, nitekim 3. sayıda bunun azalmış olması üzücü.
Ama asıl beni ilgilendiren şu zamana kadar hiçbir moda dergisinin yapmadığı bir şeyi yapıyor olmanız; o da moda bloglarının gücünün farkında olmak" Karga Raskol



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder