19 Mart 2010 Cuma

Merhaba!

Ben insanda zevkin görerek geliştiğine inanlardanım. Bu yüzden eğer insan kendi zevkini geliştirmek istiyorsa, başkalarının zevklerinden yola çıkmalı. Onları incelemeli, sonra zamanla beğenip beğenmediklerini kendisi gruplamalı. Ama asla kesin çizgiler içine hapsetmemeli kendini. Başkalarının beğenmediklerini şık bulduğu için utanmamalı, estetik algısını gizlememeli.

Bir de insan eğer bu yola çıkıyorsa, istediği kadar iyi giyinmek, hissettiği gibi görünmek istiyorsa, basitten başlamalı. Yola çıkmak için en güvenli yol ufak bir çevreden başlamak. Önce en yakınındakini keşfetmek. Sonra adım adım büyümek; ama hantallaşmadan değişikliğe hep açık kalmak...

İşte bence moda bundan ibaret! Zevkini geliştirmek, üstünde güzel durduğunu düşündüğün şeyleri giymek ve bunu yaparken adım adım kendini geliştirmeyi de ihmal etmemek. Ben de bunun için kurdum bu blogu. Modayı keşfedişime tanık olsun diye... Ve en güvenli yerden başlamayı uygun gördüm; yani dünyayı yavaş yavaş etkisi altına alan Türk modacılardan.

Umarım benim keşfetme yolculuğum olabildiğince çok insana ulaşır ve onların da görerek zevklerini geliştirme yolculuğuna bir nebze olsun katkıda bulunur.

Haydi başlayalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder